• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
  • ثبت نام
کلیدواژه‌ها = یادگیری
تعداد مقالات: 2
بررسی امکان نزدیک سازی یافته های مکاتب تجربه گرایی منطقی و عمل گرایی در زمینه نقش معلم و فراگیر در فرایند یاددهی یادگیری و آثار آن بر تعلیم و تربیت

دوره 35، شماره 1، تیر 1384

معصومه صمدی؛ محمد مزیدی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 583.31 K

بررسی خود تنظیمی یادگیری دانش‌آموزان و والدین: مطالعه نقش جنسیت و عملکرد تحصیلی

دوره 34، شماره 1، تیر 1383

معصومه صمدی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 450.37 K

مجله روان شناسی و علوم تربیتی
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 41 (1390)
دوره 37 (1387)
دوره 37 (1386)
دوره 36 (1385)
دوره 35 (1384)
دوره 34 (1383)
دوره 33 (1382)
دوره 32 (1381)
دوره 6 (1380)
دوره 31 (1380)
دوره 5 (1379)
دوره 1 (1379)
دوره 4 (1378)
1-4 (1377)
1-4 (1375)
دوره 35 (1374)
دوره 2 (1374)
دوره 1 (1373)
2-1 (1372)
1-4 (1369)
3-4 (1368)
3-4 (1366)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب