ا
-
اسماعیل، الهه محمد
بررسی و مقایسه شانزده تیپ شخصیتی دانشجویان ایرانی و هندی [دوره 35، شماره 1، 1384]
ب
-
باقری، خسرو
مراحل و اصول تعلیم و تربیت در دیدگاه نو عمل گرایی ریچارد رورتی [دوره 35، شماره 1، 1384]
ج
-
جعفری، سید ابراهیم میرشاه
بررسی روند برنامه ریزی فعالتی های فرهنگی دانشگاه های دولتی اصفهان طی برنامه دوم و سوم توسعه کشور [دوره 35، شماره 1، 1384]
ح
-
حری، عباس
بررسی عوامل فردی موثر بر کاربرد فن آوری اطلاعات توسط کتابداران کتابخانه های دانشگاه تهران [دوره 35، شماره 1، 1384]
ر
-
رشیدی، حمید رضا
بررسی روند برنامه ریزی فعالتی های فرهنگی دانشگاه های دولتی اصفهان طی برنامه دوم و سوم توسعه کشور [دوره 35، شماره 1، 1384]
س
-
ستاری، صدرالدین
بررسی میزان مهارت های مدیران از نظر معلمان و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های پسرانه دولتی شهر تهران [دوره 35، شماره 1، 1384]
-
سلطانی، مصطفی شریف خلیفه
بررسی روند برنامه ریزی فعالتی های فرهنگی دانشگاه های دولتی اصفهان طی برنامه دوم و سوم توسعه کشور [دوره 35، شماره 1، 1384]
ش
-
شرفی، محمد رضا
تأملی نقد گونه در باب معنای غایی زندگی با تأکید بر دیدگاه ویکتور فرانکل [دوره 35، شماره 1، 1384]
-
شکری، امید
بررسی رابطه میان پنج عامل بزرگ شخصیت سبک های مقابله ای و سلامت روانی در دانشجویان کارشناسی [دوره 35، شماره 1، 1384]
ص
-
صمدی، معصومه
بررسی امکان نزدیک سازی یافته های مکاتب تجربه گرایی منطقی و عمل گرایی در زمینه نقش معلم و فراگیر در فرایند یاددهی یادگیری و آثار آن بر تعلیم و تربیت [دوره 35، شماره 1، 1384]
ف
-
فرزاد، ولی الله
بررسی رابطه میان پنج عامل بزرگ شخصیت سبک های مقابله ای و سلامت روانی در دانشجویان کارشناسی [دوره 35، شماره 1، 1384]
ق
-
قنادان، محمود
پول شویی و تعلیم و تربیت [دوره 35، شماره 1، 1384]
-
قیامی، سیده زهرا
بررسی رابطه سبکهای دلبستگی با سبکهای مقابله مذهبی [دوره 35، شماره 1، 1384]
ک
-
کرمدوست، نوروز علی
بررسی عوامل فردی موثر بر کاربرد فن آوری اطلاعات توسط کتابداران کتابخانه های دانشگاه تهران [دوره 35، شماره 1، 1384]
م
-
مرادی، علی رضا
بررسی رابطه میان پنج عامل بزرگ شخصیت سبک های مقابله ای و سلامت روانی در دانشجویان کارشناسی [دوره 35، شماره 1، 1384]
-
مزیدی، محمد
بررسی امکان نزدیک سازی یافته های مکاتب تجربه گرایی منطقی و عمل گرایی در زمینه نقش معلم و فراگیر در فرایند یاددهی یادگیری و آثار آن بر تعلیم و تربیت [دوره 35، شماره 1، 1384]
ن
-
ناخدا، مریم
بررسی عوامل فردی موثر بر کاربرد فن آوری اطلاعات توسط کتابداران کتابخانه های دانشگاه تهران [دوره 35، شماره 1، 1384]
-
نژاد، پروین جعفر
بررسی رابطه میان پنج عامل بزرگ شخصیت سبک های مقابله ای و سلامت روانی در دانشجویان کارشناسی [دوره 35، شماره 1، 1384]
-
نشاط، نرگس
رویکرد معنا شناختی به اطلاعات و اطلاع رسانی [دوره 35، شماره 1، 1384]
و
-
واعظی، مظفر الدین
بررسی میزان مهارت های مدیران از نظر معلمان و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های پسرانه دولتی شهر تهران [دوره 35، شماره 1، 1384]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد